Why Customer service standards are important

Why are customer service standards so important? In an age of rising customer expectations—a time when the customer relationship is paramount—companies must set parameters of what quality service looks like or else suffer the consequences in the marketplace. While it’s important to define these standards so your customer service team understands what kind of customer […]

Qué son los estándares de servicio al cliente?

¿Por qué son tan importantes los estándares de servicio al cliente? En una época de crecientes expectativas del cliente, un momento en que la relación con el cliente es primordial, las empresas deben establecer parámetros de cómo se ve un servicio de calidad o sufrir las consecuencias en el mercado. Si bien es importante definir […]

3 ways to turn your call center into an experience center

What do we call a “call center” today? Is it really a call center anymore or is it a vital part of the customer journey? Today, more than ever we have more ways to communicate with family, friends, and companies we do business with. Gone are the days of picking up the phone, waiting on hold […]

Cómo convertir su call center en un centro de experiencias

A Qué llamamos un “centro de llamadas” hoy? ¿Es realmente un centro de llamadas o es una parte vital del viaje del cliente y sus experiencias? Hoy, más que nunca, tenemos más formas de comunicarnos con familiares, amigos y compañías con las que hacemos negocios. Atrás quedaron los días de levantar el teléfono, esperar en […]

Help your multilingual knowledge base thrive with AI

Data shows that, for global businesses, providing support in multiple languages (multilingual) is well worth the effort. Nearly three quarters of people search online in their native language, which means that if you’re only communicating in English, for example, you’re probably losing customers and adding layers of inefficiencies for your agents. Easier said than done, perhaps. […]

Usa Inteligencia Artificial para potenciar tu contenido multilingüe

Los datos muestran qué, para las empresas globales, vale la pena proporcionar asistencia en varios idiomas de manera multilingüe. Casi las tres cuartas partes de las personas buscan en línea en su idioma nativo, lo que significa que si solo se comunica en español, por ejemplo, probablemente esté perdiendo clientes y agregando niveles de ineficiencias […]

How to Master change management in your company

As a company grows in size and complexity, so does the nature of its customers’ issues. As a result, modern enterprises need to constantly evaluate and update the tools, processes, and systems it uses to solve customer problems and face change management. Whether a company wants to augment their customer service solutions to support rapidly […]

Cómo manejar la gestión del cambio en su empresa.

A medida que la empresa crece en tamaño y complejidad, también lo hace la naturaleza de los problemas de sus clientes. Como resultado, las empresas modernas necesitan evaluar y actualizar constantemente las herramientas, los procesos y los sistemas que utiliza para resolver los problemas de los clientes y enfrentar la gestión del cambio. Ya sea […]

Omnichannel customer experience

No one likes the experience of reaching out to a faceless company; they’d rather feel like they’re reaching out to another human—or better yet, a friend. This is much easier in a brick-and-mortar store. Retailers can interact in real-time, observe what does (and does not) make it to into the shopping cart, and read and […]

Utilice un solo canal para hablar con sus clientes.

A nadie le gusta la experiencia de llegar a una compañía sin rostro; preferirían sentir que están llegando a otro humano o, mejor aún, a un amigo. Esto es mucho más fácil en una tienda regular en la calle. Los minoristas pueden interactuar en tiempo real, observar lo que hace (y no lo hace) en […]